середу, 15 лютого 2012 р.

Подушковий бум.

Я з раннього дитинства страшенно люблю маленькі подушки.  Якось на сьомий чи дев'ятий день народження бабуся подарувала мені невелику подушку в декоративній наволочці з вишитим нею оленем. Відтоді я сплю лише на ній. Зрозуміло, що переживши всі мої можливі і не можливі переїзди за час мого бурхливого студентства, вона досить сильно «схудла» (адже пір'я не вічне) і тепер я називаю її Налисник))) і маю до цієї речі надзвичайний сентимент.
Недавно мене вкотре накрило, оскільки міняти інтер'єр на орендованій квартирі не рацушно,  а те що є – остогидло, я вирішила оновити декор і закидати своє ліжко декоративними подушками.  В такому рішенні є маса плюсів:
1. Дешево і сердито.
2. Підкреслюють та урізноманітнюють кольорову гаму вашої оселі.
3. Додатковий спосіб самовираження через декор.
4.  Створюють атмосферу затишку.
5. На них можна зручно вмоститись з рідними і близькими чи посидіти на підлозі .
Пропоную переглянути цікаві варіанти декору подушок.































Немає коментарів:

Дописати коментар